måndag 31 december 2012

"Gott" nytt år! Eller inte!

1. Jag tycker inte att man borde fira "nyår"! Jag tycker att hela grejen är helt idiotisk!

2. Om man nu ska fira nyår, vilket alla gör, vilket leder till att jag gör det också för att inte känna mig helt mobbad, så ska man festa!

3. Min plan idag var att hålla mig borta från hemmet så mycket som möjligt.

4. Min mamma håller kvar mig hemma i ett järngrepp och jag har hitintills bara varit ute för att handla mat, med mamma, som suger på att handla (ja, det går att vara dålig på att handla) eftersom pappa är den som ALLTID (även fast mamma säger "brukar" handlar fat det är ganska svårt för honom nu eftersom han ska vinkla sitt huvud ner, pga operation. Men i alla fall så blev jag så irriterad på att hon var så långsam och virrig att jag fortfarande är på dåligt humör...

5. Jag tror att det blir svårt att träffa mina kompisar som det var tänkt att jag skulle träffa...inte pga mamma dock!

6. Jag är inte ens uppklädd...fast det ska jag ju bli men ändå...

Ungefär så här ser jag ut nu...(för er som inte fattar det ser jag sur ut...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar