söndag 30 december 2012

New Year! (finally...)

Nu tänkte jag vara typical bloggerskan så here u go!

Hur har 2012 varit?
- Okej antar jag. Inte skit bra, men absolut inte dåligt. Fast jag kommer knappt ihåg någonting innan sommaren...XD

Största misstaget 2012?
- Oj, har ingen aning...jag har mycket att ångra men det är bara små saker! Eller så är det under en lång period...fast jag ångrar verkligen att jag har spenderat så mycket tid själv!

Vilket datum från 2012 kommer du aldrig att glömma?
- 29 juli lätt! Dagen efter Glimåkra lägret (som var något av det roligast på hela året!) och första dagen i Turkiet (som också var något av det roligaste)! Det var första gången jag flög och bara känslan av att tillbringa en hel vecka där var helt magisk!

Din största framgång 2012?
- Jag tror faktiskt att det är min förändring som person!

Bästa köpet?
- Min iPhone! Även om jag inte köpt den själv... Och min nya jacka ofc! Jag måste visa den alltså! Köpte den...någon gång i veckan...onsdags kanske?

Vilken låt har betytt mest för dig 2012?
- Har ingen aning, för någon med så dåligt minne som jag är det svårt att bara komma ihåg förra veckan... Men kanske As Long As You Love Me med Justin Bieber, Thousand Years med Christina Perri, Fallskärm med Timbuktu och The A Team med Ed Sheeran antar jag. Sen är ju alltid The Fray och Coldplay där för mig! ;)

Bästa minnet?
- Om man räknar dem sista månaderna är det nog något med Alicia! Jag mår oftast bäst med henne i närheten!

När var du lyckligast?
- 29 juli kanske? Annars när jag har dansat eller varit med kåmpisarna!

Vad skulle du gjort mer 2012?
- Pluggat, motionerat och träffat folk som gör mig glad!

Vad skulle du gjort mindre 2012?
- Såra folk!


Har du skrattat mycket 2012?
- Ja du! Det har jag!

Har du gråtit mycket 2012?
- Ja, eftersom jag gråter när jag skrattar! Haha!
  Nja, jag vet inte. Jag har varit ledsen mycket men jag har inte gråtit så mycket.


Vad ser du fram emot 2013?
- Konfirmationslägret och allt annat kul jag ska göra!

Vad är dina nyårs löften inför 2013?
- Göra saker som gör mig glad och stolt över mig själv! Men mer specifika: plugga mer, träna mer och göra andra glada.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar