onsdag 12 december 2012

JAG VAR NÄRA PÅ ATT DÖ!

Ja, så rädd blev jag! Jag blev så rädd att jag blev förvånad att jag inte fick hjärtattack eller vad det nu än är man brukar få. När jag cyklade nu (eller för några timmar sen) så knakade det och det lät som om hela jorden delade på sig! Och det läskiga var att jag inte såg en enda människa i närheten! Och det var ju lite dimma så man såg inte helt heller. Nu i efterhand så vet jag att det var tågen som gjorde att det lät...
Sen så var allt ljus super läskigt! I dimma ser det ut som typ rymdskepps lampor överallt!
Och snön glittrade super mycket! Så vart man än kollade glittrade det.
På tågen lyser det ibland uppe i ledningarna när det är blött (tror jag) och när jag cyklade hem lyste det ganska mycket. Men plötsligt så lyste det JÄTTE mycket! Det blev ett helt grönt sken, men bara en jätte kort stund.

Så ja, jag trodde att jag skulle dö!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar