onsdag 19 december 2012

Den heliga tisdagen!

Tisdag: volleyboll! Love it! Det är så kul!
Vi kom ju tvåa förra året så detta året satsade vi! Vi vann alla matcher fram till den sista! Det blev alltså samma resultat igen...

Jag ansträngde mig så djävulskt mycket för att få positiv stämning i laget eftersom vi har riktiga tjurar i vår klass! När det går dåligt slutar dem! Så störigt! Jag blir bara mer taggad! Så när vi faila i andra setet var det några som sa att vi var dåliga och sämst! Jag blev så sur! Ville bara strypa dem! Dem förstörde så mycket för oss!

Men, men! Är nöjd ned min insatts! Både på plan och utanför! Det är lite roligt nu dagen efter när alla klagar på att dem har ont i typ benen och underarmarna så kommer jag där och har ont i överarmarna (för att ha klappat för mycket) och i halsen (för att ha skrikit för mycket) men vad gör man inte för sitt lag?

Cp bild men...

Vår dress code: svart linne, svarta spring tights och färgad sportbh. Riktigt snyggt när man var ett helt lag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar