söndag 9 december 2012

Bibeln

Visste ni att ordet bibel (biblo) kommer från latin och betyder bok. Fantasifullt!

Jag var på konfirmations kick off igår! Skit kul! Var förvånad av folket! Är ju bara van vid folk från Kävlinge, Lund, Malmö trakten. Visst har jag några kompisar i Blekinge och i norra Skåne men dessa var helt annorlunda! Det fanns folk av VARJE sort! Blev ganska glad! Även om dem var ganska olika mig! Men jag blev bra kompis med en som kändes väldigt mycket som jag!
Fail dock att jag åkte tåg hem med hon-som-jag-precis-nämnde och hennes två kompisar (varav en jag halv kände från början) som skulle gå på syster-lägret och blev riktigt bra kompisar med dem...och jag kommer inte att träffa dem igen! (Kanske han jag redan kände men inte på lägret i alla fall...)

Nu ska jag i alla fall göra mig bekant med min nya bibel! Löv it! Den är super cool!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar