måndag 12 november 2012

Hur man gör Josefins söndagskväll perfekt!

-Alla som har läst min blogg 1 tag vet att jag är totalt kär i Greys Anatomy! (Nya säsongen!!!!)

(Bara för att lämna ämnet så är det Pretty Little Liars som är högst upp på listan men efter att jag såg klart alla avsnitten på en vecka (ignorera att det är 3 säsonger) så har jag inga nya avsnitt att se på...)

-Alla som har träffat mig/läst min blogg dem senaste 2 (?) veckorna vet att jag är galen i min mössa!

-Alla som intresserat sig i mitt liv (eller bara varit tvungen att lyssna på mitt eviga tjat) den senaste veckan vet att det inte kan gå en dag utan att jag dricker mitt Chai Latte Vanilj!

-Alla som NÅGONSIN träffat mig vet att jag är den största godisgrisen på hela denna jord! Och dem som någonsin frågat om mitt favorit godis (och fått rätt svar) vet att det är "Nötkräm" (inte nutella, fast det är ju också bajs gott (ignorera att det faktiskt ser ut som bajs))

Så nu undrar alla efterblivna vad svaret på rubriken är!
-SVAR: Man blandar:
•Grey's Anatomy
•Min mössa
•Chai Latte Vanilj
•Nötkräm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar