måndag 5 november 2012

Hallå?

Det var så länge sen! Har varit nära på att posta inlägg hela tiden men något har stoppat mig! Men det är så kul att vara tillbaka!
Men jag har förändrats mycket sen sist! Och så mycket har hänt! Är ganska säker på att jag kommer att skriva lite om olika saker som har hänt!

Nu ska jag se på Gökboet...jag måste nämligen skriva klart min recension om den....Men jag har svårt att tro att någon tar längre tid på sig att skriva än jag! Så ofta jag har mått så dåligt av det att jag bara inte vill skriva något över huvudtaget!
Som när vi skulle skriva ett astronomi-arbete i 7:an! Jag fick ångest och satt i flera timmar! Flera dagar! Och inte fick jag ihop mycket heller! Och när han ville att vi skriva om dem (förbättra det han hade syn punkter på) så försökte jag inte ens! Jag fick E och efter som det är godkänt så var jag "nöjd"!

Nej, nu MÅSTE jag skynda mig, vill helst se klart den ikväll! Har lixom skrivit 1 mening! Seriöst då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar