tisdag 11 september 2012

Vill spy på alla!

Idag är någon sorts av uppenbarelsedag (ofta det verkligen är ett ord...det blev inte någon röd "linje" under...)! Har förstått idag hur många som verkligen är helt blåsta i hela huvet (haha! Jag trodde verkligen att "huvet" bara var typ slang...men tydligen inte...:))!
Det värsta är att förstå att någon som man är bra kompis med, är helt...trög! Han fattar verkligen ingenting!
Pratade i evigheter med två killar i dag från orkestern och det förvånade mig hur dumma killar är på riktigt!
Sedan är det ju våran klasskompis som har varit den snällaste jag träffat i evigheter!
Idag skolkade han...och skyllde på att han hade ont i huvet! Och för att sedan komma till idrotten bara för att han gillar idrott...
Och sedan...ÅÅÅ! Vill slå en annan! Nämner inga namn! För vad jag skulle vilja säga är hennes adress så vi kan gå och bränna ner hennes hus för att hon är en total bitch!

Var i alla fall och övade med vår orkester med en annan orkester! Den andra orkestern sög och det var typ bara bebisar i den...sugit!
Ännu sugigare var att när vi väl hade spelat klart kom det in 3 snygga killar i vår ålder som skulle spela efter oss...:(
Jag menar...BAJS!

Även om jag hatar ALLA killar just nu så stämmer denna totalt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar