måndag 24 september 2012

Factie, factie, facts

Vet inte varför jag gör detta men här är fakta om mig;

-Jag älskar vinrött! Jag gillar också blått, grönt (mustig, inte skrikgrön) lila och rosa
-Jag gillar inte orange, även om hela vårt hus är orange (förutom mitt och min brors rum)! Jag gillar inte heller gult, brunt eller rött!
-Jag behöver ständig omväxling-annars blir jag sur och ledsen!
-Jag sitter typ ALDRIG vid datorn, är en TV och mobil person!
-Jag HATAR fisk! Åt bara morfars fisk!
-Jag tänker så otroligt mycket!
-Om man fick en krona för varje namn man kunde skulle jag bli miljonär!
-Är halv-vegetarian (jag äter väldigt lite kött)
-Jag älskar pasta!
-Jag gillar nästan alla efterrätter förutom cheesecake och väldigt fruktiga saker!
-Jag vill jobba med att komma på reklam filmer
-Är väldigt pysslig
-Jag kan vara envis med mina åsikter men jag är otroligt o-envis med typ allt annat!
-Jag har ank-fobi!
-Jag älskar gosedjur! Helst grisar!
-Jag älskar goda dofter! Så om ni vill att jag ska stalka er; köp en god parfym!
-Min högsta önskan är att bli troende! Tänk att alltid ha Gud där! Som sin bästa vän och vägvisare!
-Jag har sämst minne!

Nu blev det väldigt många...hihi!

Och ja, det är min fot!...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar