lördag 11 augusti 2012

Tankarrrrr (ni som kan rulla på R (inte jag så alltså) gör det och känn hur underbart livet kan vara!)

Har tänk så mycket nu på sistone! Visste inte ens att jag hade en sån stor hjärna lixom (hehe ;))!

Och allt detta tänkande har lett till:
-jag har helt förnedrats! Både i frisyr och klädstil men framförallt i personligheten!
-Jag har förstått att jag är en del av något mycket mer än jag förstått! Detta är så invecklat att ni ska slippa att försöka förstå! Det ni behöver veta är att vi påverkar varandra så mycket! Så otroligt mycket och att det är ganska bra att tänka på, så gör det ;)
-jag har förstått hur mycket självförtroende man kan ge någon bara så där!
-jag har förändrats och jag vet inte var min plats är i världen! Så nu blir det sökande! Och jag vill gärna ha med bloggen på min rrrrresa!

Jag tror definitivt att konfirmations lägret bästa sommar blir en vändpunkt! Jag har alltid älskat folk, men jag tröttnar så fort på allt (jag har tvilling som stjärntecken, och dem ska visst vara så...) så jag hoppas få nya vänner där!

Jag bara hoppas på det omöjliga och förväntar mig mirakel! Sån är jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar