tisdag 28 augusti 2012

Stressad jävel!

Har inget liv kvar! Har inte tid att ta det lugnt eller göra vad jag vill!

Sa idag att det skulle bli skönt med en lugn dag idag, fast att jag antagligen skulle sitta med huvudet i SO-boken!
Men eftersom Mam och Pap har bröllopsdag idag så var jag hemma i cirka en halvtimme och skrev skiten av mig i tio minuter och lyckades faktiskt åstadkomma en halv sida och jag fattade faktiskt ALLT av vad jag skrev (till skillnad av alla andra i min klass...)!

Vi var på restaurang och åt!

Igår slutade jag jätte sent och dansade! Ville inte gå dit men när jag gick dit så var det FETT! Vi var bara 4 stycken så alla får typ solo...bara det inte blir jag som blir lyft! Jag HATAR att bli buren!

I söndags gick jag upp sent och jag och Mam gjorde brunch med scones, smothie, bacon och melon!
Var på MIK's "Live" som de kallar det. Det var typ en 4 timmars konsert med olika band och artister från kommunen.

Baj, baj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar