torsdag 16 augusti 2012

Skola idag och det var bajstråkigt!

Idag började jag skolan och jag skulle göra mycket för att slippa! Så tur för er som börjar på måndag (och kanske till och med börjar med självstudier).

Observera att jag skrev punkt efter den meningen! Det är ganska ovanligt för mig faktiskt!

Nej men jag brukar till och med tycka första dagen är rolig för att man bara får lappar och kanske samlas i aulan och har roliga saker för sig men idag var det bajstråkigt! Fast vi har ju världens bästa, roligaste och galnaste klassföreståndare så det blev ju lite roligt innan vi började med riktiga lektioner...palla lixom!

Ska nog ut och gå i mina nya skor, vill inte springa än, för det gör så ont i den även om jag har gått/sprungit med dem flera gånger och när jag köpte dem så sprang jag runt i timmar i butiken och dem verkade sköna!

Men så här såg jag och min väska (som jag älskar med hela mitt hjärta) ut imorse. (punkt!)

Ignorera att jag inte har beskurit den men varje gång jag gör det så startas min mobil om och jag får ställa in alla inställningar igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar