torsdag 9 augusti 2012

Convörse!

Jag antar att jag måste visa mina converse som jag köpte i Turkiet (så dem är inte äkta!) och jag fullständigt älskar dem! Jag har velat ha vinröda (vinröd är min favorit färg om ni undrar) jätte länge och dem blommiga...jag kunde lixom inte låta dem vara kvar i den varma butiken...!
Är lite synd att jag köpte två par höga, för jag (och jag är typ den enda där jag bor! Vilket får mig att gilla dem ännu mer! Folket här är så...tråkiga när det gäller stil, så jag brukar tycka om att göra tvärtom (bara ibland XD)) tycker att det är så himla snyggt med låga!
Vad roligt, parenteserna ska man ju läsa först, men nu skulle ni inte ha fattat om ni inte läste det andra först, hehe¡

Aja! Igår var jag med en kompiiiis! Som jag ska träffa imorgon med...:D
Idag har jag latat mig, tagit spruta (vilket fick min arm att göra skit ont när jag gjorde nästa grej...bra jag är på att skriva parenteser! Man måste ju läsa dem andra sakerna först...aja! Skit on bajs (hur jag säger skit samma, hehe)) och shoppat med mamma! Skulle egentligen bara köpa gympa-skor men...det blev lite mer! :)

Ha det gött, igelkötts!

1. *le me igår med min nya frisyr!
2. Enda skillnaden typ...R:et under stjärnan!
3. Ni ser själva vad det är

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar