fredag 6 juli 2012

Yesterday

Snacka om att konserten var fett! Skit bra! Eller Timbuktus del var skit bra, fast han bara var förband, medan Lalehs del var...bra! Jag och Ludde (brur) fick bästa platserna typ! Stod lixom på tredje "raden" som var typ 5 meter från scenen (vilket ni ser på den ut-zoomade bilden).

Mådde skit bra hela dagen och dansade på på Timbuktus del. Fick sedan vänta i timme på Laleh när han och bandet Damn var klara! Efter det var man ju ganska seg, men det gick snabbt över!
Men efter ett tag började jag må illa och få ont i både huvudet och magen!
Sen började det snurra också!
Såklart skulle jag svimma mitt under en konsert! Eller jag svimmade inte riktigt, eller i så fall bara under några sekunder!
Tur att jag inte var på en ungdoms konsert i alla fall! Då hade jag blivit ihjäl trampad! Hehe, men nu började folk istället lyfta mig! Men som tur var så slutade dem! Haha! Duma! :D

Jaja, här är lite bilder! Blev riktigt bra faktiskt! Ignorera ordningen, så blir det alltid på mobilen! Kan inte styra lixom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar