lördag 28 juli 2012

Skit Tråkigt Inlägg Om Lägret...

Är hemma men vill bara tillbaks! Detta var mitt 5:e läger men detta var lugnt det bästa! Har ju varit med tre andra varje år och inte träffat någon annan (typ) men nu var det fler olika vilket var väldigt roligt! 

Haha! Alla trodde att jag var mycket äldre än vad jag är! En kille (som är ett år yngre än mig och som jag känner, så ni inte tror att det var någon helt random!) frågade till och med hur jag gjorde för att se så gammal ut och jag ba' 
- Ööhh!?

Nej men asså jag kan inte ens beskriva hur FETT det verkligen var! Det var lixom BÄÄÄST! Jag vet att jag är tjatig men ni fattar inte! Alla är så snälla och annorlunda än vad dem är här hemma! Som min brors kompisar (som också blev mina XD) som har sin speciella stil och kör på sin egen grej och är så säkra på sin sak att det blir coolt! Fick sedan höra av min bror att de sa att jag var cool och jag bara dog lite! 

Men där kan man verkligen vara sig själv till 100%! Och ingen tycker att man gör fel eller är konstig! 

Haha! Fast jag blev faktiskt dissad när vi sportade! Av den anledningen att jag SÖG! Haha! Förlorade på alla tävlingar! Var ju med på varje sport (Ultimate Frisbee, Volleyboll, Innebandy o Fotboll) och det var några tävlingar på  Nightshow-en   så det blev några stycken men såklart förlorade jag...!

Hade velat skriva så mycket mer! Men har varken tid eller ork! Sticker ju till Turkiet imorgon och jag är så sjukt trött! 

Hejdå, ses om en vecka! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar