söndag 22 juli 2012

Bilder, Läger, Turkiet, Favoriiiit låten och meeer!

Hallå alla rederzz (utalas med göteborgska)!!

Imorgon sticker jag till 'Glimåkra Blåsarläger'!! ! Sedan kommer jag hem bara för att åka iväg till 
heliga-kalkon-landet!  
Jag bara läääängtar tills imorgon! Ska bli så j*vla fett! (hoppas jag ;))
Men nu; uppdateringggg! 

Min nya favorit låt! 'The Story' framförd av Sara Ramirez (som spelar Callie Torrres) i Grey's anatomy! Skita bra!! ! Alla låtar i musikal avsnittet är ju bra, men detta är min favorit!! !


Se gärna hela videon, bästa är i slutet! När hon säger ja till Arizona!



Mamma säger att alla i heliga-kalkon-landet ser ut Zayn! 
Me gusta!

(ignorera kanten, men beskärda mobil-bilder blir inte beskärda på datorn..)


Kävlinge...


Turkiet! :D


Haha, efter vi hade paddlat vädrade vi tältet...lixom, någon som vill tälta i trädgården?

(taget från mitt fönster...)



Duktig Josefin har tvättat skorna!

Ni ser skillnaden hoppas jag, för annars borde ni gå till doktorn 
(jag föreslår Dr. Mugg! ;D)


Jag, någon da'! Lite självgod får man väl va'! 

(Riiiiiiimm!!!)


Kossan varit med Sveniis!


Jag har blivit Pokémon fan! 
LöÖöv it!


Var tvungen att ha en Pikatchu bild!

Pikatchu in my heart!

Häjdå! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar