torsdag 21 juni 2012

Denna hemska morgon!

Idag vaknade jag till ljudet av en gräsklippare! Ni vet en sådan stor, som nästan ser ut som en bil! Den höll på i nästan en halvtimme! Och eftersom vårt hus ligger precis bredvid en stor gräsmatta (som inte ägs av någon ''person''), mitt rum ligger på hörnan av vårt hus (alltså närmast gräsmattan) och jag hade öppet fönster så lät det som om den körde runt i mitt rum! Klockan var 9!!
Sen gick jag ut och solade, och gick sedan i och kollade på tv. Efter ett tag så började det låta ute på ute-rummet (som ligger typ 5 meter ifrån soffan jag låg i) och jag kollade ut och såg en stor fågel sitta i ute-rummet! Ni skulle ha hört mig skrika! Jag blir helt galen när det är något djur inne i huset! Jag skriker som bara den! 
Jaja, den flög iväg efter mitt skrik....

C ja gajs! Ni får inga bilder för jag tänkte göra en bildbomb från i söndags!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar