måndag 4 juni 2012

Även om det är mörkt bländar du mig med din skönhet

Jag vet att rubrikerna är SUPER töntiga, men gillar att kommentera vädret på detta sättet :D

Jag är UTTRÅKAD! Jag behöver något nytt! Jag behöver någonting som får mig att bi glad, något roligt som ska hända...sommarlovet...visst, men hur kul ÄR det egentligen...bara sitta hemma och ha tråk, jag menar dansen slutar ju och allt annat också, man har ju ingenting att göra, skulle behöva ett sommarjobb!

''Tänk vad jag skulle vara glad, om jag fick bo på pionens blad, då kunde jag sitta alldeles nära, och titta och lukta på allt det skära''
Text: Pionsången i Majas alfabet av Lena Andersson


Jag älskar pioner och jag älskar Majas alfabet, dels för att vi sjöng dem i lågstadiet...




Jag vet att det är mörkt, men jag bara älskar mina solbrillor :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar