onsdag 30 maj 2012

Mon IPhone ^.^

Hej bloggen och alla mina "fans"! Har mått piss idag! Tråkigt men sant, det som är värre är att ingen bryr sig, har nästan kännt mig lite mobbad av mina kompisar sedan min födelsedag, liksom fin present...Men det värsta var igår...på biologin så pratade vi om blodproppar som kommer till hjärnan, och ni vet på en sådan dålig dag så är det så lite som behövs för att förstöra den lilla kontrollen man har! Och den senaste tiden har jag tänkt så mycket på min mormor och morfar, och hur ledsen jag är att jag aldrig riktigt lärde känna dem (mormor dig när jag var 2 och morfar när jag var 6) och då börjar bår lärare prata om blodproppar... Blodproppar i hjärnan...blodproppar i hjärnan som dödar folk...folk som min mormor... Men, men, igår hade jag solo ( trumpetsolo) på vårkonserten och så fick jag stipendium :D bara 500 kr men ändå :D Och ja, jag gör just nu mitt först blogginlägg från mobilen :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar