måndag 23 april 2012

Vaknar upp ''sakta, sakta, sakta stiger solen''

Om ni undrar rubriken så är ''-markerade en låttext...

Jaja, nu har jag vaknat upp av min halsfluss-med hjälp av penicillin XD- och ni förstår inte hur skönt det är att kunna skratta, hosta och framför allt svälja utan att man dör av smärta (hehe, död x1000)

På tal om låttext så ska jag tipsa om VÄRLDENS BÄSTA BAND (!!sant!!) nämligen:

THE FRAY

De är liksom...BÄST!! kan inte säga mer! Jag älskar känslan i deras låtar, det är liksom bara jag! Men nu har dem i alla fall kommit med ett nytt album som heter Scars & Stories och det är huvudingrediensen i min önskelista till mon anniversaire! 

Nu ska jag kolla på lite bloggar och ''mode online'', för att se vad jag har missat sen i ONSDAGS! Jag menar hallå...? Men först:






Who dosn't digg min mammas fina glasögon?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar