måndag 9 april 2012

Lalala nana lala hey, hey, hey (text & musik: JAG!)

Jag tänker inte säga att jag är ledsen för dålig uppdatering, för jag tänker inte ljuga! Jag har inte känt för att blogga och har alltså inte gjort det.
My low (=mitt lov, för alla er som inte förstod) sedan mitt senaste inlägg:

Tosdag: var i Lund med pappsis!
Fredag: Kollade på Hungerspelen med Emma! Har ju läst boken så antog att den skulle vara mycket sämre än boken men den var faktiskt den enda filmen (som är baserad på en bok) som kan mäta sig med boken! 
För alla er som inte läst och sett Hungerspelen, GÖR DET!!! IDAG!!!
Lördag: Var på konstrunda med the family...
Söndag: Gäster!!!
Måndag: Slapp! Målade ägg åkså! Mina ägg blir ALLTID failade...bara ett faktum att jag inte kan måla ägg...

Det blir ingen bild, för min bror har snott kameran! :D

C YA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar