onsdag 4 april 2012

Godmorgon alla....

Då är det onsdag och imorgon är det PÅSK!!! Jag ÄLSKAR alla....''helger'', alltså jul, påsk, Halloween och alla andra saker vi firar :D

Jaja, nu är ÄNTLIGEN piano-stämmaren här igen! Så nu kan jag snart få spela på mitt älskade piano!

Tänkte bara skryta med att jag verkligen suger på att rida!! Jag har ju liksom aldrig ridit ''själv'', jag har ju bara ridit när någon hållit i hästen, men nu fick jag styra och bestämma fart och så, helt själv (stolt :D) 
För er som inte vet (det är bara 9 som vet, så ni är många...) så red jag i Ausås, hemma hos Madeleine som har två hästar som vi red på! Men trava....det kan jag verkligen inte, kändes som om jag skulle flyga upp i rymden med den farten jag hade när jag skumpade upp och ner hela tiden.... inte kul...

Jaja, snart ska jag till farmor...

Hejdå...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar