måndag 2 april 2012

Blubb to the world!

Lite randome rubrik....ni har väl förstått att jag har rubriker, dem är bara i en väldigt ''utstickande'' färg-alltså vit. Ni måste hålla pilen mot rubriken så syns den i grått!
Vaknade någon gång vid halv tio, men sen såg jag att det SNÖADE (!) och blev så sur att jag gick och la' mig igen :D Men seriöst liksom...snö, jag trodde nästan att det var ett försenat april-skämt, och att någon satt uppe på taket och strödde ut flor socker framför fönstret. Men när jag gick ner såg jag att det även snöade framför det fönstret och insåg att personen som satt på taket inte skulle hinna klättra över taket så snabbt!
Hehe, lite flummigt, men det är jag :D




Bara kolla på detta fina väder, hur i helvete kunde det snöa för bara några timmar sen? 
(Checka mina fina byxor på köpet!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar